Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Μετά το τέλος του αγώνα όσοι βρίσκονταν στον πέταλο του Αλφαμέγα, ζήτησαν από τους ποδοσφαιριστές του Μπεν Σιμόν την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις