Και δεύτερη παραίτηση προπονητή από ομάδα που αποκλείστηκε από το Μουντιάλ!
Ο Στιβ Κλαρκ το έκανε με την οριστικοποίηση του αποκλεισμού της Σκωτίας, ο Χονγκ Μιούνγκ-Μπο το έπραξε μερικές μέρες αφότου η Νότια Κορέα αποχαιρέτησε το φετινό Μουντιάλ.




Ο Κύπριος αμυντικός μετρά τρεις συμμέτοχες για φέτος, όλες ως αλλαγή. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκε ως βασικός με την Παφιακή ομάδα, ήταν την σεζόν 21-22.
Συγκεκριμένα ήταν και πάλι κόντρα στον ΑΠΟΕΛ, στις 5 Δεκεμβρίου 2021, στο ΓΣΠ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις