Έδειξαν και περιμένουν...

Έδειξαν και περιμένουν...

Παύλος Κορρέα και Μηνάς Αντωνίου μένουν ελεύθεροι σε μερικές εβδομάδες, αφού το συμβόλαιο τους εκπνέει με την Ανόρθωση.

Αμφότεροι δεν κλήθηκαν για ανανέωση και πιθανότατα ετοιμάζονται για τον επόμενο τους σταθμό.

Όσες φορές αγωνίστηκαν στην φετινή σεζόν είχαν θετική παρουσία, απέναντι στον ΑΠΟΕΛ πραγματοποίησαν πολύ καλή εμφάνιση και η ομάδα τους πέτυχε σπουδαία νίκη.

Αναμένεται να κινήσουν το ενδιαφέρον ομάδων του νησιού, αφού δείχνουν ότι μπορούν να προσφέρουν!

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΑΠΟΕΛ: Κάλεσμα στα μέλη για την Ετήσια Γενική Συνέλευση στις 9 Ιουλίου

ΑΠΟΕΛ: Κάλεσμα στα μέλη για την Ετήσια Γενική Συνέλευση στις 9 Ιουλίου

Με ανακοίνωση του, το σωματείο ΑΠΟΕΛ κάνει κάλεσα στα μέλη για την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Ιουλίου.