Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




Δέκα μήνες μετά τον τραυματισμό του, ο Κωστάκης Αρτυματάς επέστρεψε στην αγωνιστική δράση και έδειξε ότι είναι σε μια πολύ καλή κατάσταση πάρα την πολύμηνη απουσία του.
Ο μεγάλος αρχηγός είχε πολύ καλή παρουσία για 46 λεπτά, πήρε τα εύσημα και από τον Γιάννο Οκκά και αυτό σημαίνει ότι ενόψει του αγώνα με τον Άρη ο Αρτυματάς χτυπάει με αξιώσεις την πόρτα της εντεκάδας.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις