Στο Νοσοκομείο με διάσειση ο Σαβό

Στο Νοσοκομείο με διάσειση ο Σαβό

Μιλώντας ο Αλεξέι Σπιλέφσκι στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα Άρης-ΑΠΟΕΛ, ανέφερε ότι ο Σαβό που έγινε αναγκαστική αλλαγή στο 85΄, υπέστη διάσειση και μετέβη στο νοσοκομείο.

Τόνισε χαρακτηριστικά ότι δεν θυμόταν τίποτα και εξέφρασε την πεποίθηση ότι σε 2-3 μέρες θα είναι καλύτερα...

Συγκεκριμένα είπε:

«Όταν έγινε αλλαγή ο Σαβό, δεν θυμόταν ούτε το όνομα του, ούτε το σκορ, ούτε που παίζαμε. Είναι στο νοσοκομείο, έχει πάθει διάσειση και θέλω να πιστεύω πως σε 2-3 μέρες θα είναι καλύτερα».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για τους ερυθρόλευκους, όταν ρωτήθηκε από ισπανικό Μέσο

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για τους ερυθρόλευκους, όταν ρωτήθηκε από ισπανικό Μέσο

Ο Γιαν Μοντέρο φιλοξενήθηκε σε εκπομπή του ισπανικού KQ94.5 όπου δέχθηκε ερώτηση σχετικά με τη διαφαινόμενη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. Η απάντηση του Δομινικανού.