Οι Σέλτικς... απέδρασαν από το Φοίνιξ

Οι Σέλτικς... απέδρασαν από το Φοίνιξ

Οι Μπόστον Σέλτικς ήταν οι μεγάλοι νικητές του ντέρμπι με τους Φοίνιξ Σανς, επικρατώντας στην έδρα των αντιπάλων τους με 117-107.

 
Οι Σανς πάλεψαν στο τρίτο δωδεκάλεπτο για να μπουν ξανά στο παιχνίδι, όμως ο Τζέισον Τέιτουμ μπήκε στην εξίσωση, με τους «Κέλτες» να φεύγουν αλώβητοι από το Φοίνιξ.

Ο Τζέισον Τέιτουμ με 29 πόντους, 10 ριμπάουντ και 7 ασίστ ήταν ο κορυφαίος για τους Σέλτικς, ενώ για τους Σανς ξεχώρισε ο συγκλονιστικός Κέβιν Ντουράντ που είχε 45 πόντους, 10 ριμπάουντ και 6 ασίστ.

Sdna.gr

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Με τίποτα πίσω»: Γιατί ένας 28χρονος παράτησε το Λίβερπουλ για μια βίλα στην Πάφο

«Με τίποτα πίσω»: Γιατί ένας 28χρονος παράτησε το Λίβερπουλ για μια βίλα στην Πάφο

Περίπου μισό εκατομμύριο άνθρωποι εγκατέλειψαν τη Μεγάλη Βρετανία πέρυσι αναζητώντας μια νέα ζωή στο εξωτερικό, επιλέγοντας μεταξύ άλλων και την Κύπρο.