EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή
Η Ομόνοια Αραδίππου με ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Μιχάλη Κουμουρή.




Ο αγωνιστικός χώρος μετατράπηκε σε... πεδίο μάχης, ενώ η ένταση μεταφέρθηκε στη συνέχεια και στα αποδυτήρια!
Μάλιστα, στο όλο θλιβερό σκηνικό που διαδραματίστηκε στα αποδυτήρια, συμμετείχαν και παράγοντες.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις