Διπλό μεταγραφικό «κτύπημα» από Κύπρο για την Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια!
Διπλό μεταγραφικό «κτύπημα» από Κύπρο για την Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια, αφού ανακοίνωσε την απόκτηση των Πάρη Ψάλτη και Αλγκασίμ Μπα!




Ο Κύπριος εξτρέμ αγωνίστηκε για 70λεπτα, ενώ μάλιστα μέτρησε και την πρώτη του ασιστ στην Ολλανδία. Το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα ήταν το 1-1.
Σημαντικό για τον Λοΐζου μετά το ντεμπούτο του πριν μερικές ημέρες, να πάρει περισσότερα αγωνιστικά λεπτά – έστω και σε φιλικό αγώνα – για να δείξει και στο προπονητή του ότι αξίζει να πάρει περισσότερο χρόνο συμμετοχής στο πρωτάθλημα.
Η ασιστ του:
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις