Ζ. Βρύζας: "Δεν πήγα στον Παναθηναϊκό γιατί ήθελα να είμαι αποδεκτός στην πόλη μου" (ΒΙΝΤΕΟ)
O αθλητικός διευθυντής του ΑΠΟΕΛ Ζήσης Βρύζας παραχώρησε συνέντευξη στο Betarades.gr




Ο Κύπριος εξτρέμ αγωνίστηκε για 70λεπτα, ενώ μάλιστα μέτρησε και την πρώτη του ασιστ στην Ολλανδία. Το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα ήταν το 1-1.
Σημαντικό για τον Λοΐζου μετά το ντεμπούτο του πριν μερικές ημέρες, να πάρει περισσότερα αγωνιστικά λεπτά – έστω και σε φιλικό αγώνα – για να δείξει και στο προπονητή του ότι αξίζει να πάρει περισσότερο χρόνο συμμετοχής στο πρωτάθλημα.
Η ασιστ του:
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις