Ζ. Βρύζας: "Δεν πήγα στον Παναθηναϊκό γιατί ήθελα να είμαι αποδεκτός στην πόλη μου" (ΒΙΝΤΕΟ)
O αθλητικός διευθυντής του ΑΠΟΕΛ Ζήσης Βρύζας παραχώρησε συνέντευξη στο Betarades.gr




Αναλυτικά όσα αναφέρει:
«Σε ευχαριστώ Πρόεδρε, σε ευχαριστώ Θεέ, ευχαριστώ οικογένεια, ευχαριστώ συνεργάτες μου και ένα βαθύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πηγαίνει στους φανταστικούς μου ποδοσφαιριστές. Κάποιες φορές με εσάς χάνω 10 χρόνια από τη ζωή μου, αλλά τα συναισθήματα που μου δίνετε καθημερινά στη δουλειά είναι αξέχαστα, όπως κάνατε το έτος 2023. Ας γεμίσουμε τις μπαταρίες και ας πάμε για ένα καλύτερο 2024! Ο προπονητής σας είναι πάντα δίπλα σας! Με αγάπη.
Α. Σπιλέφσκι».
Δείτε το ποστάρισμα του:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις