Ένα καλό κι ένα κακό με Μεντόζα!

Ένα καλό κι ένα κακό με Μεντόζα!

Ο Χαβιέρ Μεντόζα... λύτρωσε την ΑΕΛ στο 86' και χάρισε την νίκη με 2-1 κόντρα στον Οθέλλο.

Ο ποδοσφαιριστής των γαλαζοκίτρινων πανηγύρισε βγάζοντας την φανέλα με αποτέλεσμα να δεχθεί την κίτρινη κάρτα που ήταν η τρίτη στο πρωτάθλημα με αποτέλεσμα να χάνει ένα εκ των επόμενων δύο αγώνων της ΑΕΛ.

Νέα Σαλαμίνα εκτός, Καρμιώτισσα εντός είναι τα επόμενα δύο ματς της ΑΕΛ.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Όλιβερ Καν, ο -τελευταίος- Ηγεμόνας

Όλιβερ Καν, ο -τελευταίος- Ηγεμόνας

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2005. Επιβλητικός, αγέρωχος, όπως πάντα με σκληρή όψη, δίχως κανέναν μορφασμό. Σχεδόν παγωμένος.