Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Στις αρχές της επανάληψης έκανε τη δουλειά η Ναντ που έφτασε στους τρεις βαθμούς χάρη στο γκολ του Κοκό στο 50' κι αυτό του Μουτουσαμί επτά λεπτά αργότερα. Το μόνο που κατάφεραν οι γηπεδούχοι ήταν να μειώσουν με τον Ντιόν στις καθυστερήσεις.
Gazzetta.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις