Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Ο ίδιος ο παίκτης δείχνει τρομερά ενθουσιασμένος για τη μεταγραφή του, κάτι που αποδεικνύεται και από το γεγονός πως επισκέφτηκε την «OPAP Arena» μαζί με την οικογένειά του, βγάζοντας μπόλικες φωτογραφίες.
Μάλιστα, έκανε και ένα σχετικό ποστάρισμα, στέλνοντας το μήνυμά του στους φίλους της ΑΕΚ: «Ευχαριστώ όλους για τη θερμή υποδοχή, είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε και πάλι εδώ. Ευχαριστώ τον Θεό που το έκανε αυτό δυνατό. Τόσο ενθουσιασμένοι για αυτό που έρχεται».
Δείτε το ποστ:
View this post on Instagram
Sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις