Έρχεται... λύση για το εμπάργκο στην Ομόνοια
Λόγω της υπόθεσης με τον Γέσπερ Γιάνσον η Ομόνοια δεν έχει δικαίωμα εγγραφής ποδοσφαιριστών.




Ακολούθησαν πάντως αρκετά ανώνυμα «ρεπορτάζ» που έσπευσαν να καθησυχάσουν τον λαό της Ομόνοιας, ότι οι δυο άντρες έχουν άριστη σχέση και συνεργασία.
Διαπιστώσαμε ότι μερικά ΜΜΕ, που ομολογουμένως έδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά, έδιδαν την εντύπωση (σε όσους δεν διάβασαν το δικό μας ρεπορτάζ) ότι γράψαμε πως... παρολίγο ο «Κάττος» και ο Σκανδιναβός, «να παίξουν ππουνιές» μεταξύ τους.
*Όσον αφορά τις αντιδράσεις επιπέδου πεζοδρομίου, μερίδας οπαδών του τριφυλλιού, ήταν αναμενόμενες. Είχαμε κάμει και σχετική αναφορά-πρόβλεψη ότι θα μας κατέτασσαν στους «εχθρούς» της αγαπημένης τους ομάδας.
Π.Χ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις