Κίρζης-Καραπατάκης και στη... μέση ο Κούμας

Κίρζης-Καραπατάκης και στη... μέση ο Κούμας

Αρκετά "πηγαδάκια" έλαβαν χώρα πριν από την έναρξη των εργασιών της ετήσιας Γ.Σ. της ΚΟΠ.

Σε ένα από αυτά, οι πρόεδροι των Απόλλωνα και ΑΕΚ, Νίκος Κίρζης και Άντρος Καραπατάκης αντίστοιχα, τα έλεγαν σε πολύ καλό κλίμα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, Γιώργο Κούμα, όπως βλέπετε στην κεντρική φωτογραφία.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το ‘πε και το ‘κανε: Ο Φουρνιέ έβαψε κόκκινα τα γένια του (BINTEO)

Το ‘πε και το ‘κανε: Ο Φουρνιέ έβαψε κόκκινα τα γένια του (BINTEO)

O Εβάν Φουρνιέ… πλήρωσε το στοίχημα που είχε βάλει με τον κομμωτή του και τα γένια του έγιναν… κόκκινα!