«Αν είχαμε συμφωνία με το Σωματείο, η Ομόνοια σε 5 χρόνια θα είχε το δικό της γήπεδο»

«Αν είχαμε συμφωνία με το Σωματείο, η Ομόνοια σε 5 χρόνια θα είχε το δικό της γήπεδο»

Για το όραμα του να κάνει ιδιόκτητο γήπεδο για την Ομόνοια μίλησε ο Σταύρος Παπασταύρου.

«Ναυαγεί και αυτό το όνειρο. Αν είχαμε συμφωνία σε 5 χρόνια η Ομόνοια θα είχε δικό της γήπεδο. Μόνο αυτό μπορώ να πω. Είχαμε προχωρήσει στην αγορά γης. Έχουμε το συμβόλαιο. Αν θέλει το Σωματείο θα του τη δώσουμε. Δεν θέλω λεφτά για να αγοράσει το συμβόλαιο αλλά να το αναλάβει».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Με τίποτα πίσω»: Γιατί ένας 28χρονος παράτησε το Λίβερπουλ για μια βίλα στην Πάφο

«Με τίποτα πίσω»: Γιατί ένας 28χρονος παράτησε το Λίβερπουλ για μια βίλα στην Πάφο

Περίπου μισό εκατομμύριο άνθρωποι εγκατέλειψαν τη Μεγάλη Βρετανία πέρυσι αναζητώντας μια νέα ζωή στο εξωτερικό, επιλέγοντας μεταξύ άλλων και την Κύπρο.