Η αποστολή του Άρη για το παιχνίδι με την Ομόνοια (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Η αποστολή του Άρη για το παιχνίδι με την Ομόνοια (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Ο Άρης ανακοίνωσε σήμερα το πρωί, την αποστολή για το αποψινό (19:00) ματς στο "Αλφαμέγα" με αντίπαλο την Ομόνοια, για την 9η αγωνιστική των πλέι-οφ του Α΄ γκρουπ.

Συγκεριμένα, ο Αλεξέι Σπιλέφσκι πήρε στην αποστολή 23 παίκτες.

Αναλυτικά:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Μπεϊρανβάντ και Κουρτουά κατέβασαν ρολά, Βέλγιο και Ιράν έμειναν στο μηδέν (BINTEO)

Μπεϊρανβάντ και Κουρτουά κατέβασαν ρολά, Βέλγιο και Ιράν έμειναν στο μηδέν (BINTEO)

Μπεϊρανβάντ και Κουρτουά έκαναν καθοριστικές επεμβάσεις, ο Ταρέμι είδε γκολ του να ακυρώνεται ως οφσάιντ και το Βέλγιο έμεινε ζωντανό (0-0) παρότι ολοκλήρωσε το ματς με δέκα παίκτες.