Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Ο λόγος είναι τα πολλά καπνογόνα που άναψαν οι οργανωμένοι οπαδοί της Λεμεσιανής ομάδας, αφού δεν υπήρχε ορατότητα από τους καπνούς, με αποτέλεσμα ο διαιτητής να περιμένει να καθαρίσει η ατμόσφαιρα...
Δείτε φωτογραφίες:
![]()
![]()
![]()
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις