Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Σε σχέση με το παιχνίδι της προηγούμενης αγωνιστικής κόντρα στην ΑΕΚ πάντως, έκανε δύο αλλαγές.
Οι Ζουνίνιο και Τάνκοβιτς, πήραν τις θέσεις των Δημητρίου και Ζάιρο...
Οι πληροφορίες λένε ότι ο Ζάιρο έμεινε στον πάγκο για λόγους τακτικής.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις