To μήνυμα του Ρονάλντο μετά το 0-0 της Πορτογαλίας με την Κολομβία (ΑΝΑΡΤΗΣΗ)
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έστειλε το δικό του μήνυμα μετά το 0-0 της Πορτογαλίας με την Κολομβία.




Αναλυτικά:
«Δεν παρουσιαστήκαμε όπως έπρεπε παίζαμε σαν να ήμασταν κουρασμένοι. Πήγαν όλα στραβά, δεν πήγαν όλα όπως θέλαμε. Πρέπει όλοι τώρα να βάλουμε τα κεφάλια κάτω και να δουλέψουμε. Την Παρασκευή πρέπει να κερδίσουμε οπωσδήποτε. Υπάρχουν πολλά ματς ακόμη, θέλουμε ν' αρχίσουμε να παίρνουμε βαθμούς, μειώθηκε το μαξιλάρι ασφαλείας».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις