«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




«Κάποιοι είναι δυσαρεστημένοι, δεν μπορώ να τους ευχαριστήσω όλους. Δεν μοιράζω καραμέλες ούτε παγωτά δωρεάν, δεν μπορεί να σε αγαπάνε όλοι, κάποιοι δεν συμπαθούν το ότιδήποτε. Είπα στους φιλάθλους μας πως στα δύσκολα πρέπει να στηρίζουν την ομάδα και τους ποδοσφαιριστές. Ξέρω πως οι περισσότερο με σέβονται», ήταν η χαρακτηριστική τοποθέτηση του, η οποία δείχνει μία πικρία και όχι άδικα θα λέγαμε...
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις