ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ: Ο Ολυμπιακός έφυγε με το «διπλό» από το Τσίρειο!

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ: Ο Ολυμπιακός έφυγε με το «διπλό» από το Τσίρειο!

Δείτε από την Cablenet, τα στιγμιότυπα της αναμέτρησης που διεξήχθη στο Τσίρειο ανάμεσα στην Καρμιώτισσα και τον Ολυμπιακό, για την 3η αγωνιστική των πλέι-άουτ του Β΄ γκρουπ.

Δείτε το βίντεο - Πατήστε ΕΔΩ

 

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Με τίποτα πίσω»: Γιατί ένας 28χρονος παράτησε το Λίβερπουλ για μια βίλα στην Πάφο

«Με τίποτα πίσω»: Γιατί ένας 28χρονος παράτησε το Λίβερπουλ για μια βίλα στην Πάφο

Περίπου μισό εκατομμύριο άνθρωποι εγκατέλειψαν τη Μεγάλη Βρετανία πέρυσι αναζητώντας μια νέα ζωή στο εξωτερικό, επιλέγοντας μεταξύ άλλων και την Κύπρο.