ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ: Ο Ολυμπιακός έφυγε με το «διπλό» από το Τσίρειο!

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ: Ο Ολυμπιακός έφυγε με το «διπλό» από το Τσίρειο!

Δείτε από την Cablenet, τα στιγμιότυπα της αναμέτρησης που διεξήχθη στο Τσίρειο ανάμεσα στην Καρμιώτισσα και τον Ολυμπιακό, για την 3η αγωνιστική των πλέι-άουτ του Β΄ γκρουπ.

Δείτε το βίντεο - Πατήστε ΕΔΩ

 

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Οι οικονομικές υπερβάσεις, η πρόθεση για απόκτηση δανεικών και το plan b για την έδρα»

«Οι οικονομικές υπερβάσεις, η πρόθεση για απόκτηση δανεικών και το plan b για την έδρα»

Στον Supersport 104, μίλησε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Καρμιώτισσας, Παύλος Μιχαήλ, για όλα τα θέματα που αφορούν την ομάδα.