«Νέο τρίποντο και...»

«Νέο τρίποντο και...»

Ανάρτηση από τον Ερμή Αραδίππου...

«Η ομάδα μας αυτό το σάββατο αντιμετωπίζει εκτός έδρας την ΕΝΥ ΥΨΩΝΑ στο στάδιο της Παρεκκλησιάς.

Η ομάδα μας στοχεύει σε νέο τρίποντο και σε συνέχεια των τελευταίων καλών εμφανίσεων της ομάδας.

Παράλληλα έχει ξεκινήσει σιγά σιγά και ο προγραμματισμός για την νέα σεζόν».

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.