Πήρε την ντουντούκα ο Ντελμίρο (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Πήρε την ντουντούκα ο Ντελμίρο  (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Με την ψυχή τους πανηγύρισαν ποδοσφαιριστές και οπαδοί του Άρη μετά το ματς με την ΑΕΚ.

Ο Ντελμίρο πήρε την ντουντούκα για την... οργάνωση, ενώ οι οπαδοί φώναξαν «Άρης-Λαός-Πρωτάθλημα».

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΕΝΤΑΣΗ με Δώνη στη συνέντευξη Τύπου μετά την τεσσάρα: «Πιστεύετε ότι θα με απολύσουν για το 5-4-1;»

ΕΝΤΑΣΗ με Δώνη στη συνέντευξη Τύπου μετά την τεσσάρα: «Πιστεύετε ότι θα με απολύσουν για το 5-4-1;»

Ο Γιώργος Δώνης εξήγησε το 5-4-1 απέναντι στην Ισπανία, μίλησε για λάθη, ανασφάλεια και έλλειψη συνοχής, υπεραμύνθηκε των επιλογών του και τόνισε πως η ομάδα θα επιστρέψει στο επίπεδο που πρέπει.