«Καπάρωσε» επίσημα θέση στα νοκ-άουτ του Παγκοσμίου Κυπέλλου η Βοσνία μέσω 3ης θέσης!
Η Βοσνία με τους 4 βαθμούς και την παρουσία στην 3η θέση του 2ου ομίλου του Μουντιάλ, βρίσκεται στα νοκ-άουτ, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα!




Ο Ντελμίρο πήρε την ντουντούκα για την... οργάνωση, ενώ οι οπαδοί φώναξαν «Άρης-Λαός-Πρωτάθλημα».






Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις