Πήρε την ντουντούκα ο Ντελμίρο (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Πήρε την ντουντούκα ο Ντελμίρο  (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Με την ψυχή τους πανηγύρισαν ποδοσφαιριστές και οπαδοί του Άρη μετά το ματς με την ΑΕΚ.

Ο Ντελμίρο πήρε την ντουντούκα για την... οργάνωση, ενώ οι οπαδοί φώναξαν «Άρης-Λαός-Πρωτάθλημα».

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Καπάρωσε» επίσημα θέση στα νοκ-άουτ του Παγκοσμίου Κυπέλλου η Βοσνία μέσω 3ης θέσης!

«Καπάρωσε» επίσημα θέση στα νοκ-άουτ του Παγκοσμίου Κυπέλλου η Βοσνία μέσω 3ης θέσης!

Η Βοσνία με τους 4 βαθμούς και την παρουσία στην 3η θέση του 2ου ομίλου του Μουντιάλ, βρίσκεται στα νοκ-άουτ, όπως επιβεβαιώθηκε επίσημα!