Πάλι καλά που πήρε ομπρέλα στο «Άλφαμέγα»!

Πάλι καλά που πήρε ομπρέλα στο «Άλφαμέγα»!

Ο εικονιζόμενος οπαδός της Ομόνοιας, πήγε προχθές για πρώτη φορά στο νέο γήπεδο της Λεμεσού. Ξέροντας ότι θα ήταν βροχερός ο καιρός, πήρε και την ομπρέλα μαζί του.

Δεν του χρειάστηκε μόνο για να μεταβεί από το αυτοκίνητο του στο βόρειο πέταλο. Την… χρησιμοποίησε και στην διάρκεια του ματς, επειδή βρέθηκε σε ένα σημείο που έσταζε η οροφή.

Προφανώς κάποιος θα του είπε, ότι στο "παλατάκι" στο Κολόσσι, υπάρχουν σημεία που... μπάζει! 

Λίγη σημασία έχει, αν κόστισε ένα κάρο λεφτά... 

Π.Χ.

*Nα μην μας κουνήσουν και το δάχτυλο για τις... σημειώσεις! 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Συγκλονιστική γιαγιά 100 ετών: Στο γήπεδο με πανό και φανέλα της Αργεντινής για τον Μέσι

Συγκλονιστική γιαγιά 100 ετών: Στο γήπεδο με πανό και φανέλα της Αργεντινής για τον Μέσι

Μία γιαγιά 100 ετών έκλεψε την παράσταση στις εξέδρες του αγώνα της Αργεντινής με την Αυστρία, καθώς ταξίδεψε στις ΗΠΑ αποκλειστικά για τον Λιονέλ Μέσι.

BEST OF THEMASPORTS