«Είχαμε καθαρό πέναλτι - Κανείς δεν μας θέλει αντίπαλο»

«Είχαμε καθαρό πέναλτι - Κανείς δεν μας θέλει αντίπαλο»

Με δηλώσεις του στην κάμερα της Cytavision, ο εκπρόσωπος τύπου της ΑΕΛ, Πλουτής Αβράαμ, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στη διαιτησία του αποψινού αγώνα με τον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά:

Για τη διαιτησία: «Είχαμε ένα καθαρό πέναλτι. Δεν ξέρω γιατί δεν δόθηκε και γιατί δεν εξετάστηκε. Μπήκαμε στην τελική ευθεία. Ελπίζουμε να σταματήσουν αυτά τα σοβαρά λάθη. Κρίνονται πολλά σε αυτή τη φάση».

Για την κλήρωση του κυπέλλου: «Δεν έχουμε προτίμηση. Είμαι σίγουρος καμιά από τις άλλες ομα΄δες δεν θέλει αντίπαλο την ΑΕΛ».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ντεμπελέ... on fire: Χατ τρικ σε 25 λεπτά για το 3-1 της Γαλλίας κόντρα στη Νορβηγία! Δείτε τα γκολ (ΒΙΝΤΕΟ)

Ντεμπελέ... on fire: Χατ τρικ σε 25 λεπτά για το 3-1 της Γαλλίας κόντρα στη Νορβηγία! Δείτε τα γκολ (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Ουσμάν Ντεμπελέ συνέχισε να «ματώνει» τα δίχτυα της Νορβηγίας, καθώς στο 32', έκανε το 3-1 ολοκληρώνοντας ένα επιβλητικό χατ τρικ!

BEST OF THEMASPORTS