ΔΙΠΛΟ στην Αραδίππου για την ΠΑΕΕΚ

ΔΙΠΛΟ στην Αραδίππου για την ΠΑΕΕΚ

Έφυγε με το διπλό από την Αραδίππου η ΠΑΕΕΚ επικρατώντας με 1-0 του Ερμή στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής της Β' φάσης στη Β' Κατηγορία.

Το γκολ για τους νικητές πέτυχε ο Χρυσοστόμου στο 73΄.

Το Σάββατο θα διεξαχθεί ο αγώνας Αγία Νάπα - Ολυμπιάς Λυμπιών και την Κυριακή θα παίξουν ΠΟ Ξυλοτύμπου - Αναγέννηση Δερύνειας.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.