ΤΟΣΑ εισιτήρια διαρκείας διάθεσε μέχρι στιγμής το ΑΠΟΕΛ!
Με ανάρτηση του στα social media το ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι έσπασε ήδη και το «φράγμα» των 2000 εισιτηρίων. Και φυσικά η διάθεση συνεχίζεται.




Η ανάρτηση των «πρασίνων»:
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις