Διετές συμβόλαιο για τον Βιεϊρίνια μετά το πέρασμά του από τον Ολυμπιακό
Η Ζίρε ανακοίνωσε την απόκτηση του Βιεϊρίνια, με τον πρώνη ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακόυ να υπογράφει συμβόλαιο διάρκειας 2 χρόνων.




Την ίδια ώρα ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Κυβέρνηση του αναμένεται να προχωρήσει σε σημαντικές ρυθμίσεις για τα τρένα.
Δείτε συνεχής ενημέρωση από το Tothemaonline.com
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις