ΔΥΝΑΤΟ μήνυμα των οργανωμένων οπαδών της ΑΕΛ μετά την ήττα από τον Απόλλωνα

ΔΥΝΑΤΟ μήνυμα των οργανωμένων οπαδών της ΑΕΛ μετά την ήττα από τον Απόλλωνα

Δείτε το μήνυμα των οργανωμένων οπαδών της ΑΕΛ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετά το τέλος του Λεμεσιανού ντέρμπι κόντρα στον Απόλλωνα, όπου η ομάδα τους έχασε με 0-2 στο «Αλφαμέγα Stadium».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Πρώτο και τελευταίο ματς στο Αζτέκα»: Ο θρυλικός Οτσόα έγραψε τον επίλογο όπως ακριβώς τον ήθελε! (ΒΙΝΤΕΟ)

«Πρώτο και τελευταίο ματς στο Αζτέκα»: Ο θρυλικός Οτσόα έγραψε τον επίλογο όπως ακριβώς τον ήθελε! (ΒΙΝΤΕΟ)

Ο Γκιγιέρμο Οτσόα έδειξε πως αγωνίστηκε για τελευταία φορά στην καριέρα του, το έκανε στο 6ο Μουντιάλ που κατάφερε να βρεθεί και πλέον βγάζει οριστικά τα γάντια του!