Έκαμαν «μεσοβέζικες» δουλειές με τον Σένσι…
Η χθεσινή είδηση ότι η ΤΣΣΚΑ Σόφιας θα πληρώσει την ρήτρα αποδέσμευσης του Σένσι, έχει προκαλέσει στεναχώρια και απογοήτευση στους οπαδούς της Ανόρθωσης.




Αναλυτικά:
«Μεγάλη νίκη για την ομάδα μας. Ήμασταν καλύτεροι στην μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και δίκαια κερδίσαμε. Έχουμε πολλά να αποδείξουμε στα πλέι-οφ. Παίξαμε και για τον κόσμο μας που δεν ήταν στο γήπεδο. Έχει αλλάξει η ψυχολογία. Αυτή την στιγμή είμαστε στην 5η θέση και θα πάμε στην Αρένα για να κερδίσουμε. Μας αδικεί η άδικη αποβολή του Ρομπέρζ».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις