Σενσι με τα κόκκινα!
Στη δεύτερη καλοκαιρινή της προσθήκη προχώρησε η ΤΣΣΚΑ, καθώς επισημοποίησε τη συμφωνία της με τον Στέφανο Σένσι.




Είχαν μαζί μία αναμνηστική φωτογραφία.
Ο Δρ ανάρτησε τη φωτογραφία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έγραψε το εξής:
«Για να πάει η μέρα μας καλά»!!!
Δείτε την ανάρτηση:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις