«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




Ο 32χρονος Γερμανός στόπερ, ήταν από τις ηχηρές και... δαπανηρές μεταγραφές του περασμένου καλοκαιριού, όμως οι τραυματισμοί δεν του επέτρεψαν ακόμα να κάνει ντεμπούτο σε επίσημο παιχνίδι!
Οι "γαλαζοκίτρινοι" εύχονται αν μη τι άλλο, ο Φιλίποβιτς να βοηθήσει τουλάχιστον στα ματς του κυπέλλου, αφού η κατάκτηση του τροπαίου, είναι ο μοναδικός στόχος που απέμεινε για την ΑΕΛ στη φετινή σεζόν, αφού ως γνωστό, στο πρωτάθλημα θα συμμετάσχει στο βαθμολογικά αδιάφορο γι΄ αυτήν Β΄ γκρουπ...
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις