ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωταθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ
Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.




Ο 32χρονος Γερμανός στόπερ, ήταν από τις ηχηρές και... δαπανηρές μεταγραφές του περασμένου καλοκαιριού, όμως οι τραυματισμοί δεν του επέτρεψαν ακόμα να κάνει ντεμπούτο σε επίσημο παιχνίδι!
Οι "γαλαζοκίτρινοι" εύχονται αν μη τι άλλο, ο Φιλίποβιτς να βοηθήσει τουλάχιστον στα ματς του κυπέλλου, αφού η κατάκτηση του τροπαίου, είναι ο μοναδικός στόχος που απέμεινε για την ΑΕΛ στη φετινή σεζόν, αφού ως γνωστό, στο πρωτάθλημα θα συμμετάσχει στο βαθμολογικά αδιάφορο γι΄ αυτήν Β΄ γκρουπ...
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις