Μετά την πρόκριση... το 'ριξαν έξω οι παίκτες της ΑΕΛ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Μετά την πρόκριση... το 'ριξαν έξω οι παίκτες της ΑΕΛ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Μετά την επιστροφή της αποστολής της ΑΕΛ χθες από το «Αμμόχωστος», όπου πήρε η ομάδα την πρόκριση στα ημιτελικά του κυπέλλου, ποδοσφαιριστές της ομάδας πήγαν για φαγητό και ένα ποτάκι να χαλαρώσουν και να χαρούν αυτή τους την επιτυχία.

Χαρακτηριστική η πιο κάτω ανάρτηση: 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Μετά τα συγχαρητήρια στον Μασέκο, πόσταρε και για Οτσόα η ΑΕΛ: «Μπράβο θρύλε» (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Μετά τα συγχαρητήρια στον Μασέκο, πόσταρε και για Οτσόα η ΑΕΛ: «Μπράβο θρύλε» (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Εκτός από τον Μασέκο, η ΑΕΛ έδωσε συγχαρητήρια και στον Οτσόα, ο οποίος αγωνίστηκε ως αλλαγή στο ματς του Μεξικού με αντίπαλο την Τσεχία και έγραψε ιστορία, αφού κατέγραψε την έκτη συμμετοχή του σε αποστολή Μουντιάλ και γνώρισε την καθολική αποθέωση στο Αζτέκα!

BEST OF THEMASPORTS