Σενσι με τα κόκκινα!
Στη δεύτερη καλοκαιρινή της προσθήκη προχώρησε η ΤΣΣΚΑ, καθώς επισημοποίησε τη συμφωνία της με τον Στέφανο Σένσι.




«Καλή συνέχεια στην ΑΕΛ που δεν έχει φυσικά καμία ευθύνη για τα όσα έγιναν... Συγχαρητήρια όμως και στους κυρίους Φωτίου και Σολωμού για τα καθοριστικά τους σφυρίγματα......»

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις