Έμειναν 150 για το sold-out!

Έμειναν 150 για το sold-out!

150 εισιτήρια για το sold-out της Ανόρθωσης, εν όψει της ρεβάνς με τον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά η ενημέρωση:

«Σύμφωνα με πολλές παραδόσεις, o Φοίνικας έχει εξαιρετική φωνή και όταν τραγουδάει ακόμα και ο Ήλιος σταματάει το άρμα του για να τον απολαύσει.

Αυτή την Πέμπτη, μαζευόμαστε στο «ναό» για να της τραγουδήσουμε άλλη μια φορά.

Απέμειναν 150 εισιτήρια. Τα εξαντλούμε και κόσμος-ομάδα γινόμαστε ένα για 90 λεπτά ή όσο χρειαστεί για να έρθει η πρόκριση.

#anorthosisfc».

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ούτε η δίωρη διακοπή σταμάτησε την καταιγίδα... Εμπαπέ: Καθάρισε με τριάρα η Γαλλία! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)

Ούτε η δίωρη διακοπή σταμάτησε την καταιγίδα... Εμπαπέ: Καθάρισε με τριάρα η Γαλλία! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)

Οι «τρικολόρ» δεν επηρεάστηκαν από τη δίωρη διακοπή λόγω κακοκαιρίας, επικράτησαν 3-0 του Ιράκ και εξασφάλισαν την πρόκριση στους «32», με τον Εμπαπέ να είναι και πάλι ο μεγάλος πρωταγωνιστής.