Ανακοίνωση για τους Ομονοιάτες που θα πάνε γήπεδο

Ανακοίνωση για τους Ομονοιάτες που θα πάνε γήπεδο

Μέσω ανακοίνωσης η Ομόνοια παραθέτει πληροφορίες ενόψει του σημερινού αγώνα με το ΑΠΟΕΛ.

«Οι είσοδοι θα ανοίξουν στις 16:30.
Δεν θα ανοίξουν ταμεία.
Προτρέπονται οι φίλαθλοι που θα παρακολουθήσουν τον αγώνα να προσέλθουν έγκαιρα στο στάδιο, το αργότερο 30 λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα.

Κατά την είσοδο σας:

Θα υπάρχει έλεγχος εισιτηρίου και κάρτας φιλάθλου.
Θα υπάρχει σωματικός έλεγχος.
Οι φίλαθλοι παρακαλούνται όπως τηρούν αυστηρά την ταξιθέτηση και όπως συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των επιτηρητών/ταξιθετών.
Τα σημεία συλλογής προσωπικών αντικειμένων είναι, στα Βόρεια ταμεία (Β1).

Χώροι στάθμευσης: (επισυνάπτεται πίνακας)

Βόρεια».

Aυτούσια η ανακοίνωση της Αστυνομίας: https://www.cypruspolicenews.com/archives/21837

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Η αλήθεια πίσω από την απόφαση του Κωνσταντέλια

Η αλήθεια πίσω από την απόφαση του Κωνσταντέλια

Οικογενειακοί λόγοι, η ανάγκη να βρίσκεται περισσότερο κοντά στους δικούς του ανθρώπους και μια απόφαση που, σύμφωνα με το περιβάλλον του, δεν κλείνει οριστικά την πόρτα της Εθνικής Ελλάδας.