Εκφράζουν την πλειοψηφία των «Λεόντων» - Δεν ξέχασαν τον εκπρόσωπο στο «Παλάτι»
Ομολογούμε ότι πάει καιρός, να εκδώσουν τόσο «καταιγιστική» ανακοίνωση οι οργανωμένοι οπαδοί της ΑΕΛ, σε σχέση με την κατάσταση που επικρατεί στην ποδοσφαιρική ομάδα…




Τι δήλωσε:
«Αν το παιχνίδι είναι όντως όπως το αντιλήφθηκα, μπορώ να πω ότι είναι κρίμα. Πετάξαμε ένα τρίποντο. Έχουμε την ποιότητα, το θάρρος και την ψυχή να παλέψουμε για την παραμονή».
Αν έκανε την καλύτερη εμφάνιση του ο Ολυμπιακός: «Νομίζω ναι κάναμε πάρα πολύ καλή εμφάνιση, μπορούμε πολύ καλύτερα. Τώρα βρίσκουμε ομοιογένεια και μπορούμε για την παραμονή».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις