Αρτυματάς: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα - Ήταν μια δύσκολη περίοδος για μένα, αλλά...»

Αρτυματάς: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα - Ήταν μια δύσκολη περίοδος για μένα, αλλά...»

Δείτε τι δήλωσε στην Cablenet, μετά το τέλος του ντέρμπι στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" ανάμεσα στην Ανόρθωση και την ΑΕΛ, ο ποδοσφαιριστής της Αμμοχωστιανής ομάδας, Κωστάκης Αρτυματάς.

Αναλυτικά:

«Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα. Ήταν μια δύσκολη περίοδος για μένα, όμως έχω ξεπεράσει το πρόβλημα και είμαι με την ομάδα.

Η ΑΕΛ είναι μια πολύ καλή ομάδα, δύσκολα θα πάρεις το θετικό αποτέλεσμα απέναντι της. Καταφέραμε να ισοφαρίσουμε και βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι στο Κύπελλο".

Ο κόσμος για εμάς είναι πολύ σημαντικός. Για αυτούς αγωνιζόμαστε και τους θέλουμε πάντα δίπλα μας».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Κόλλησε στο «τείχος» της Γκάνας η Αγγλία

Κόλλησε στο «τείχος» της Γκάνας η Αγγλία

Η Αγγλία είχε την μπάλα στα πόδια της σχεδόν σε όλο το παιχνίδι, όμως η καλά διαβασμένη Γκάνα την εγκλώβισε, άντεξε στην πίεση και κράτησε το μηδέν στη Βοστώνη.