Ανανέωσε με Τσουκαλά
Η Ομόνοια 29Μ ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Σταύρο Τσουκαλά.




«Ευχαριστώ όλους όσους με ψήφισαν, συνεχίζουμε μαζί» το μήνυμα του Αιγύπτιου επιθετικού στα social media.
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις