Ευχαριστίες και... ενωτικό μήνυμα από Ουάρντα (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Ευχαριστίες και... ενωτικό μήνυμα από Ουάρντα (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Ο Αμρ Ουάρντα ευχαρίστησε για το βραβείο MVP.

«Ευχαριστώ όλους όσους με ψήφισαν, συνεχίζουμε μαζί» το μήνυμα του Αιγύπτιου επιθετικού στα social media.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Amr Warda (@ammrwardda)

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Όταν Αντετοκούνμπο και Light έδειξαν τον δρόμο κόντρα στον ρατσισμό

Όταν Αντετοκούνμπο και Light έδειξαν τον δρόμο κόντρα στον ρατσισμό

Ήταν 25 Ιουνίου του 2019, όταν και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο κατάφερε κάτι ιστορικό. Ο Greek Freak έγινε ο πρώτος Έλληνας, που κατέκτησε το βραβείο του MVP του NBA. Φυσικά, το κατάφερε ξανά και την επόμενη σεζόν, ωστόσο -εν προκειμένω- εμείς θα επικεντρωθούμε στο σωτήριον έτος 2019.