«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα αρκετοί οπαδοί μαζεύτηκαν έξω από την Δυτική για να εκφράσουν τα παράπονα τους για την κατάσταση που επικρατεί στο αγωνιστικό -και όχι μόνο- κομμάτι της ομάδας.
Οι οπαδοί όταν εντόπισαν τον πρόεδρο του σωματείου δημιουργήθηκε ένταση.
Δείτε βίντεο ΕΔΩ.



Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις