Καλωσόρισμα από Ομόνοια 29Μ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Η Ομόνοια 29Μ καλωσόρισε τον Μόδεστο Σωτηρίου.Ο 33χρονος αριστερός μπακ επιτρέφει στους πράσινους.




Ο πιο χαρούμενος άνθρωπος στη... γη ήταν ο Δημήτρης Μελισσανίδης μετά το 3-0 της ΑΕΚ επί του Ολυμπιακού στον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου.
Ο ισχυρός άνδρας της «Ένωσης» κατέβηκε στα αποδυτήρια, όπου μοίρασε μπράβο, ενώ αγκάλιασε έναν-έναν τους παίκτες και αστειεύτηκε μαζί τους ζητώντας να συνεχίσουν έτσι σε πρωτάθλημα και Κύπελλο.








sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις