Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στηρίζει την προσπάθεια για τη διεξαγωγή του «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ!
Στο πλευρό της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR είναι η ΠΑΕ για να διεξαχθεί το «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ΟΑΚΑ!




Συγκεκριμένα, επισημαίνει ότι μετά το πρόωρο "διαζύγιο" του με την Ανόρθωση, ο Ελλαδίτης μεσοεπιθετικός είναι σε... mood διακοπών και... έχει ο Θεός, αφού πληρώθηκε το 70% του λοιπού συμβολαίου του και αφήνει να εννοηθεί, ότι δεν "καίγεται" τη δεδομένη στιγμή για να βρει άμεσα ομάδα, εκτός αν προκύψει κάτι... καλό!
Δείτε το σχετικό δημοσίευμα:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις