Ανακοινώθηκε η συμφωνία του ΑΠΟΕΛ με την ομάδα του Τιμούρ Κετσπάγια για τον Μπα
Στη Ντιναμό Τοφλίδας στην οποία είναι προπονητής ο Τιμούρ Κετσπάγια, θα συνεχίσει την καριέρα του ο Αλγκασίμ Μπα, όπως ανακοίνωσε ο ΑΠΟΕΛ.




Μάλιστα δε, όπως σημειωνόταν στο ρεπορτάζ της ΑΕΛ της ιστοσελίδας μας, ο πρόεδρος, Ανδρέας Σοφοκλέους, ήταν αυτός που τον ήθελε και ήταν σε επαφές με την Ντιναμό Κιέβου.
Παρόλα αυτά, για διάφορους λόγους δεν προχώρησε η περίπτωση Μπεσεντίν στην ΑΕΛ και ο παίκτης το βράδυ της 31ης Ιανουαρίου ανακοινώθηκε από την Ομόνοια.
Εκεί που θα φορούσε τα γαλαζοκίτρινα, τελικά θα φορέσει το «τριφύλλι» ο Ουκρανός επιθετικός.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις