Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Μετά τον Ροντινέι, ο Ραμόν αποτέλεσε τη 2η μεταγραφή του Ολυμπιακού και διάλεξε το νούμερο 2 μετά και την ένταξή του στην ομάδα.
Είναι εκτός από τη 2η μεταγραφή και ο 2ος Βραζιλιάνος που ήρθε σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο. Θα έχει αυτή τη φανέλα που είχε μείνει ελεύθερη μετά την αποχώρηση του Βρσάλικο.
sdna.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις