Συνάντησε Ουάρντα στο στάδιο Άλφαμεγα και... δεν έχασε την ευκαιρία! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Συνάντησε Ουάρντα στο στάδιο Άλφαμεγα και... δεν έχασε την ευκαιρία! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Στο στάδιο Άλφαμεγα για το τοπικό ντέρμπι ανάμεσα στον Άρη και τον Απόλλωνα, βρίσκεται ο οπαδός των "κυανολεύκων", Χριστόφορος Οδιάτης, ο οποίος συναντήθηκε με τον Αμρ Ουάρντα και... δεν έχασε την ευκαιρία για σέλφι!

Δείτε το ποστάρισμα του:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Παρελθόν ο Πάου Κασάσα από τις ακαδημίες της Πάφου

Παρελθόν ο Πάου Κασάσα από τις ακαδημίες της Πάφου

Η Πάφος ανακοίνωσε την αποχώρηση του Πάου Κασάσα, ο οποίος είχε τον ρόλοτου τεχνικού διευθυντή στις ακαδημίες.