Διαμαρτυρία από τον Παναθηναϊκό στην Ευρωλίγκα για το ματς με τη Φενέρ

Διαμαρτυρία από τον Παναθηναϊκό στην Ευρωλίγκα για το ματς με τη Φενέρ

Διαμαρτύρεται ο Παναθηναϊκός κυρίως για το φάουλ στον Πονίτκα

Επιστολή με την οποία διαμαρτύρεται στην Ευρωλίγκα για τις διαιτητικές αποφάσεις στο παιχνίδι του με την Φενέρμπαχτσέ έστειλε ο Παναθηναϊκός. Οι πράσινοι ενημέρωσαν επίσημα τη Λίγκα για την ενόχλησή τους για τις διαιτητικές αποφάσεις που είχαν οι Λοτερμόζερ, Γκαρσία και Νίκολιτς.

Ειδική μνεία έγινε στο φάουλ του Μπούκερ στον Πονίτκα, πέντε δεύτερόλεπτα πριν το τέλος του αγώνα που οι διαιτητές αργότερα παραδέχθηκαν το λάθος τους.

sport-fm.gr

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Στις 02:00 η επανέναρξη σύμφωνα με την Equipe - «Το ματς παραμένει σε αναστολή» ακούστηκε από τα μεγάφωνα

Στις 02:00 η επανέναρξη σύμφωνα με την Equipe - «Το ματς παραμένει σε αναστολή» ακούστηκε από τα μεγάφωνα

Οι Γάλλοι αναφέρουν ότι το δεύτερο ημίχρονο θα αρχίσει στις 02:00, ωστόσο νέα ανακοίνωση στο «Lincoln Financial Field» κράτησε στον αέρα την επανέναρξη της αναμέτρησης.