Επέστρεψε στην ΠΑΕΕΚ ο Δημητρίου
Η ΠΑΕΕΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Μάριου Δημητρίου, ο οποίος αποχώρησε από τον Εθνικό.




Θα γίνει ενημέρωση των μελών για τις τελευταίες εξέλιξεις στο ποδοσφαιρικό τμήμα, για την παραίτηση του προέδρου Ανδρέα Σοφοκλέους, για τον επενδυτή, το αγωνιστικό κομμάτι και άλλα.
Δείτε φωτορεπορτάζ από τη Συνέλευση:
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις