ΟΡΙΣΤΙΚΟ: Επιστρέφει στο Μακάρειο από την 20η αγωνιστική ο Ολυμπιακός

ΟΡΙΣΤΙΚΟ: Επιστρέφει στο Μακάρειο από την 20η αγωνιστική ο Ολυμπιακός

Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΚΟΠ ενέκρινε γραπτό αίτημα του Ολυμπιακού και από την 20η αγωνιστική του Πρωταθλήματος Cyta, για όλους τους εντός έδρας αγώνες του περιόδου 2022 - 2023, θα χρησιμοποιεί για έδρα του το Μακάρειο Στάδιο, αντί το Στάδιο ΓΣΠ.

Ο επόμενος εντός έδρας του Ολυμπιακού είναι ορισμένος την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου με αντίπαλο την ΑΕΚ.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Aνακοίνωσε τα φιλικά παιχνίδια η ΑΕΚ: Ξεχωρίζει το παιχνίδι με Άγιαξ

Aνακοίνωσε τα φιλικά παιχνίδια η ΑΕΚ: Ξεχωρίζει το παιχνίδι με Άγιαξ

Η ΑΕΚ ανακοίνωσε τα προγραμματισμένα φιλικά παιχνίδια για την έναρξη της νέας σεζόν.