Red Rebels: «Η νίκη είναι μονόδρομος και ΤΟ ΜΟΝΟ αποδεκτό αποτέλεσμα»

Red Rebels: «Η νίκη είναι μονόδρομος και ΤΟ ΜΟΝΟ αποδεκτό αποτέλεσμα»

Ανάρτηση από τους οργανωμένους της Νέας Σαλαμίνας ενόψει του αγώνα με ΕΝΠ την Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου.

Η ανακοίνωση:

Αύριο η ομάδα μας ξαναρίχνεται στη μάχη σε ένα κομβικό παιχνίδι "6" βαθμών.

Εμείς με την σειρά μας καλούμε τον απανταχού ερυθρόλευκο κόσμο να κατακλύσει για ακόμα μια φορά το Αμμόχωστος.

Δεν θα ρίξουμε το βάρος στις κακές εμφανίσεις αλλά στην ανάγκη που μας έχει η Σαλαμίνα αυτή την στιγμή.

Απο νωρίς στο Σωματείο.

Υ.Γ: Η νίκη είναι μονόδρομος και ΤΟ ΜΟΝΟ αποδεκτό αποτέλεσμα.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το ‘πε και το ‘κανε: Ο Φουρνιέ έβαψε κόκκινα τα γένια του (BINTEO)

Το ‘πε και το ‘κανε: Ο Φουρνιέ έβαψε κόκκινα τα γένια του (BINTEO)

O Εβάν Φουρνιέ… πλήρωσε το στοίχημα που είχε βάλει με τον κομμωτή του και τα γένια του έγιναν… κόκκινα!