Ο Σακίλ ΜακΚίσικ στο Top-5 των μακροβιότερων ξένων του Ολυμπιακού
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τον Ολυμπιακό που πλέον θεωρεί οικογένειά του, έχοντας αφήσει ηχηρό το στίγμα του στη νεότερη εποχή των «ερυθρολεύκων».




Αναλυτικά:
«Είχε τρομερή απόδοση η ομάδα μας σήμερα επιθετικά και αμυντικά. Ακολουθήσαμε το πλάνο του προπονητή και κάναμε πολλές φάσεις. Ατυχήσαμε να σκοράρουμε, όμως η τύχη μας χαμογέλασε στο τέλος. Ειδικά εντός έδρας προσπαθούμε να είμαστε η ομάδα που κάνει τις επιθέσεις. Αξίζαμε τη νίκη σήμερα. Ο βαθμολογικός πίνακας δεν λέει ψέματα, γιατί είχαμε μία κακή περίοδο, όμως αυτά τα τρία τελευταία παιχνίδια κάναμε μεγάλα βήματα μπροστά και στη συνέχεια πιστεύω θα προχωρήσουμε περισσότερο».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις